Canal de whatsapp de comunicació i participació

Divendres, 6 de setembre de 2024

Què pots fer amb el WhatsApp de comunicació i participació de l’Ajuntament de Sant Cebrià?

-    Consultar la informació municipal d'interès general.

-    Rebre tota la informació i actualitat municipal.

-    Escriure a l’alcalde sobre qualsevol suggeriment, demanda, queixa o proposta.

-    Escriure al regidor de barri per fer-li qualsevol suggeriment, demanda, queixa o proposta.

-    Comunicar incidències.

-    Fer ús de la bústia ciutadana per a consultes generals.

Com apuntar-te al WhatsApp de comunicació i participació de l’Ajuntament?

-    Guarda el número 644 65 20 27 a l’agenda de contactes amb el nom “Comunicació Ajuntament Sant Cebrià” o accedeix directament des d’AQUEST ENLLAÇ

-    Obre el contacte que hauràs guardat a la teva agenda com a “Comunicació Ajuntament Sant Cebrià” o el LINK i escriu Hola.

-    Un cop havent escrit Hola, s’inicia l’assistent virtual que facilita les instruccions per fer-ne ús. Primer de tot t’escriu un missatge sobre la protecció de dades per a poder utilitzar el canal i, un cop acceptat, es desplega el menú amb totes les opcions que tens per fer ús del canal.

Com utilitzar el WhatsApp de comunicació i participació de l’Ajuntament?

-    Quan s’accedeix al menú principal s'ofereix la possibilitat de consultar la informació municipal d'interès general (horari de l'Ajuntament, tràmits, notícies, agenda, avisos, seu electrònica i tràmits i gestions..); contactar amb l’alcalde; contactar amb el teu regidor de barri; notificar incidències o fer ús de la bústia ciutadana. 

-    L’assistent virtual et guiarà en tot moment perquè et sigui senzill fer ús del canal. 

-    El servei de WhatsApp municipal està programat per a oferir informació de manera automatitzada, de manera que en cas de requerir una resposta personalitzada, com en el cas de les opcions “Whatsapp de l’alcalde”, “Contactar amb el teu regidor de barri”, “Comunicar incidències” o “Bústia ciutadana” aquesta no es proporcionarà de manera immediata. 

Avís: aquest número de telèfon només és vàlid per al seu ús amb l'aplicació WhatsApp i no serveix per a realitzar trucades ni enviar missatges SMS.

Nova forma de comunicar-se amb l’alcalde

Amb la posada en marxa del canal de WhatsApp de comunicació i participació de l’Ajuntament, el número del WhatsApp de l’alcalde queda substituït per aquest servei, de manera que aquesta setmana serà la darrera que el número que fins ara s’utilitzava com a WhatsApp de l’alcalde estarà operatiu. 

Per comunicar-te amb l’alcalde hauràs d’entrar al servei de WhatsApp municipal i en el menú principal escriure 2 (Whatsapp de l’alcalde). Aquí podràs escriure el que desitgis i adjuntar, si ho desitges, la ubicació i una fotografia. Aquesta comunicació no implica que s’estableixi un xat entre les dues parts sinó que el mecanisme és de pregunta, queixa o suggeriment per part del ciutadà o ciutadana i posterior resposta.

Contacta amb el teu regidor de barri
Amb la implementació d’aquest nou canal de WhatsApp, els ciutadans i ciutadanes de Sant Cebrià de Vallalta poden comunicar-se amb el seu regidor de barri. En aquest cas, per comunicar-te amb el teu regidor de barri hauràs d’entrar al servei de WhatsApp municipal i en el menú principal escriure 3 (Contacta amb el teu regidor de barri). Aquí podràs triar el regidor amb qui vols comunicar-te i escriure-li un missatge de text, posar ubicació i enviar una foto. Aquesta comunicació no implica que s’estableixi un xat entre les dues parts sinó que el mecanisme és de pregunta, queixa o suggeriment per part del ciutadà o ciutadana i posterior resposta.

Comunicar incidències o fes ús de la bústia ciutadana
Amb la implementació d’aquest nou canal de WhatsApp els ciutadans i ciutadanes de Sant Cebrià de Vallalta poden comunicar incidències o fer ús de la bústia ciutadana. Per fer-ho, has d’accedir al servei de WhatsApp municipal i en el menú principal escriure 4 (Comunicar una incidència) o 5 (Bústia Ciutadana). En ambdós casos podràs escriure el que desitgis i adjuntar ubicació i una fotografia. Aquesta comunicació no implica que s’estableixi un xat entre les dues parts sinó que el mecanisme és de pregunta, queixa o suggeriment per part del ciutadà o ciutadana i posterior resposta.

Darrera actualització: 6.09.2024 | 13:42