Cuidem-nos: Ansietat i símptomes físics, quan el cos parla

Dimarts, 3 de novembre de 2026 de 17:00h a 18:00h

L’Ajuntament i l’Institut Català de la Salut organitzen el cicle de xerrades i tallers "Cuidem-nos", una activitat gratuïta amb l’objectiu de promoure la salut i el benestar de la ciutadania.


Cuidem-nos: Ansietat i símptomes físics: quan el cos parla

  • 3 de novembre
  • 17.00 h
  • Espai Cultural Maria Puigvert Borrell i Carme Romà Ripoll

Quin cost té:

Gratuït

Espai Cultural Maria Puigvert Borrell i Carme Romà Ripoll

Avinguda Maresme 33 - 08396 Sant Cebrià de Vallalta - Barcelona (Catalunya)
Darrera actualització: 22.06.2026 | 10:21