Cuidem-nos: Reduint l'estrès, com mantenir una mentalitat positiva i millorar la teva salut (per docents)
Divendres, 14 de maig de 2027 de 12:30h a 13:30h
L’Ajuntament i l’Institut Català de la Salut organitzen el cicle de xerrades i tallers "Cuidem-nos", una activitat gratuïta amb l’objectiu de promoure la salut i el benestar de la ciutadania.
Cuidem-nos: Reduint l'estrès, com mantenir una mentalitat positiva i millorar la teva salut (per docents)
- 14 de maig de 2027
- De 12.30 h a 13.30 h
- Lloc per confirmar
Quin cost té:
Gratuït
Adreça:
Per determinar.
Darrera actualització: 22.06.2026 | 10:32