Cuidem-nos: Reduint l'estrès, com mantenir una mentalitat positiva i millorar la teva salut (per docents)

Divendres, 14 de maig de 2027 de 12:30h a 13:30h

L’Ajuntament i l’Institut Català de la Salut organitzen el cicle de xerrades i tallers "Cuidem-nos", una activitat gratuïta amb l’objectiu de promoure la salut i el benestar de la ciutadania.


Cuidem-nos: Reduint l'estrès, com mantenir una mentalitat positiva i millorar la teva salut (per docents)

  • 14 de maig de 2027
  • De 12.30 h a 13.30 h
  • Lloc per confirmar

Quin cost té:

Gratuït

Adreça:

Per determinar.

Darrera actualització: 22.06.2026 | 10:32