Inscripcions a l’escola bressol El Rial per al curs 2026-2027
Dilluns, 4 de maig de 2026
D’acord amb el calendari de la Generalitat, les inscripcions a les escoles bressol públiques es faran del 8 al 22 de maig. La documentació per a la preinscripció es publicarà pròximament.
Trobareu tota la informació sobre les inscripcions a l’escola bressol El Rial al PDF adjunt d’aquesta pàgina.
La Generalitat de Catalunya estableix el calendari del procés de preinscripció i admissió a les escoles bressol públiques, que és el següent:
Dates
- Inscripcions: del 8 al 22 de maig
- Publicació de la puntuació provisional: 29 de maig
- Termini de presentació de reclamacions: de l’1 al 5 de juny
- Sorteig per resoldre empats: del 9 al 12 de juny
- Publicació del llistat definitiu d’admesos: 16 de juny
- Període de matriculació: del 16 al 25 de juny
Presentació de documentació
- Per formalitzar la preinscripció cal presentar una instància a l’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta, amb els formularis normalitzats corresponents, per qualsevol de les vies següents:
- Telemàticament: la sol·licitud s’ha de presentar amb signatura electrònica, adjuntant els documents requerits, a través de l’enllaç d’instància genèrica.
- Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), al c. Centre, 27, de Sant Cebrià de Vallalta. Els models de sol·licitud estaran disponibles a l’OAC i al web municipal.
- Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i dijous de 9 a 17 h
Documentació imprescindible per a la preinscripció.
- Instància específica de l’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta DISPONIBLE PRÒXIMAMENT
- Model normalitzat de la Generalitat de Catalunya DISPONIBLE PRÒXIMAMENT
- DNI del pare i la mare, del tutor/a o guardador/a de l’infant (o NIE/passaport en cas de persones estrangeres)
- Llibre de família o certificació electrònica de la inscripció de naixement, o altres documents de filiació
- Documentació acreditativa dels criteris al·legats (la documentació no aportada no es tindrà en compte en la puntuació)