Ampliació de terminis administratius arran de l’apagada elèctrica del 28 d’abril

Dimecres, 30 d’abril de 2025

L’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta ha aprovat, mitjançant la resolució d’alcaldia núm. 2025-0221 de data 30 d’abril, l’ampliació excepcional dels terminis per a la presentació d’instàncies, sol·licituds i documentació administrativa.

Aquesta mesura s’ha pres com a conseqüència de l’important apagada elèctrica que va afectar tota la Península Ibèrica i parts del sud de França el passat 28 d’abril. Aquesta incidència va interrompre el funcionament normal dels serveis públics, tant telemàtics com presencials, impedint que els ciutadans poguessin exercir amb normalitat els seus drets davant l’administració.

Ampliació fins al 2 de maig a les 23:59 h

Així, tots aquells tràmits administratius que tenien com a data límit els dies 28, 29 o 30 d’abril de 2025, podran ser presentats fins al 2 de maig de 2025 a les 23:59 hores, per qualsevol dels mitjans habituals legalment admesos.

 

Darrera actualització: 1.05.2025 | 10:00