La Unitat Mòbil de Consum, a Sant Cebrià el 2 d’octubre

Dijous, 25 de setembre de 2025

El dijous 2 d’octubre de 2025, de 12 a 13 h, la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor (UMIC) atendrà els veïns i veïnes de Sant Cebrià de Vallalta a l’aparcament de Can Martri, oferint informació i assessorament en matèria de consum.

El servei de la UMIC forma part de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC), destinada als municipis que no disposen d’un servei públic de consum. El seu objectiu és defensar els drets dels consumidors i oferir suport especialitzat en aquesta matèria.

Les UMIC ofereixen diverses línies de servei: informació i orientació, tramitació de queixes i denúncies i campanyes de sensibilització. A més, faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb clàusules abusives en contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

El municipi també compta amb la Bústia del Consumidor, ubicada a l’Ajuntament, que recull consultes i queixes diàries dels veïns. Amb la visita de la UMIC, s’afegeix un punt d’atenció directa que facilita la resolució de dubtes i la informació personalitzada.

Recordeu: la UMIC serà a Sant Cebrià de Vallalta el dijous 2 d’octubre de 2025, de 12 a 13 h, a l’aparcament de Can Martri per oferir informació i assessorament en consum.

Darrera actualització: 25.09.2025 | 11:35