Sant Cebrià de Vallalta inicia les obres per renovar la xarxa hídrica amb una subvenció de l'ACA
L'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta ha començat la primera obra de renovació de la xarxa hídrica del municipi, finançada gràcies a la subvenció rebuda de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) durant l’últim trimestre del 2024. Aquesta actuació, amb un cost de 22.180,41 €, permetrà substituir 30 metres de tuberia per una de nova, més eficient i resistent.
La renovació respon a la necessitat de millorar el rendiment tècnic hidràulic del municipi, després que la xarxa actual hagi sofert fins a 39 avaries i fuites en els darrers tres anys. Aquestes incidències han tingut un impacte negatiu sobre l’eficiència i la sostenibilitat en la gestió dels recursos hídrics.
Amb aquesta intervenció, Sant Cebrià fa un pas important per reduir les pèrdues d’aigua, augmentar l’eficiència de la xarxa i promoure l’estalvi de recursos, en línia amb els objectius de sostenibilitat marcats pel consistori.