La Regidoria de Comunicació té per objectius informar de l'acció municipal, vetllar per la imatge institucional i difondre les campanyes informatives de totes les àrees i serveis de l'Ajuntament.
El Departament de Comunicació s'encarrega de les següents funcions:
- Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal. - Coordinació, redacció i edició de la revista municipal La Cebrianenca. - Actualització de la pàgina web. - Gestió de les xarxes socials de l'Ajuntament: Facebook, Instagram, Youtube i Telegram. - Realització de fotografies i vídeos de les activitats rellevants que tenen lloc al llarg de l'any al municipi. - Establir les directius que l’organització ha de seguir en matèria d’imatge, disseny gràfic i publicacions. Promoure la difusió de totes aquelles activitats que organitzi l’Ajuntament. - Realització de cartells informatius i tota mena de material gràfic institucional. - Coordinació de la ràdio municipal. - Realitzar la gravació i emissió de les sessions del ple municipal.
Necessites contactar amb la persona responsable de comunicació de l'ens? Te'n facilitem les dades perquè ho puguis fer amb facilitat i rapidesa.
Regidor de Comunicació: Albert Pla i Besolí
Correu electrònic: plabal@stcebria.cat
Telèfon de contacte: 93 763 10 24
Tècnic Auxiliar de comunicació: Jordi Calls i Padrós
Correu electrònic: callspj@stcebria.cat