Comunicació

La Regidoria de Comunicació té per objectius informar de l'acció municipal, vetllar per la imatge institucional i difondre les campanyes informatives de totes les àrees i serveis de l'Ajuntament.

El Departament de Comunicació s'encarrega de les següents funcions:

- Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
- Coordinació, redacció i edició de la revista municipal La Cebrianenca.
- Actualització de la pàgina web.
- Gestió de les xarxes socials de l'Ajuntament: FacebookInstagram, Youtube i Telegram.
- Realització de fotografies i vídeos de les activitats rellevants que tenen lloc al llarg de l'any al municipi.
- Establir les directius que l’organització ha de seguir en matèria d’imatge, disseny gràfic i publicacions. Promoure la difusió de totes aquelles activitats que organitzi l’Ajuntament.
- Realització de cartells informatius i tota mena de material gràfic institucional.
- Coordinació de la ràdio municipal.
- Realitzar la gravació i emissió de les sessions del ple municipal.

Necessites contactar amb la persona responsable de comunicació de l'ens? Te'n facilitem les dades perquè ho puguis fer amb facilitat i rapidesa.

Regidor de Comunicació: Albert Pla i Besolí

Correu electrònic: plabal@stcebria.cat

Telèfon de contacte: 93 763 10 24

Tècnic Auxiliar de comunicació: Jordi Calls i Padrós

Correu electrònic: callspj@stcebria.cat

Telèfon de contacte: 93 763 10 24

Carrer Centre, 27 - 08396 Sant Cebrià de Vallalta - Barcelona (Catalunya)
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 20.07.2023 | 14:54