Tràmits i gestions
Tramitació electrònica
Des del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú que obliga a relacionar-se amb l'Ajuntament exclusivament de manera telemàtica als col·lectius següents: persones jurídiques, professionals col·legiats, entitats sense personalitat jurídica, els representants d'aquests col·lectius, i tots els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic.
No són obligats a la tramitació electrònica les persones físiques i els autònoms, encara que es recomana utilitzar aquests canals.
-
Instància genèrica
TelemàticamentPresencialment
-
Llicència ambiental (Annex II)
TelemàticamentPresencialment
-
Ocupació via pública
Presencialment
-
Padró Municipal d'Habitants: modificació dades personals
Presencialment
-
Queixes, suggeriments i propostes
TelemàticamentPresencialment
-
Sol·licitar parada mercat setmanal dels dissabtes
Presencialment
-
Sol·licitud d'accés a la informació pública
PresencialmentTelemàticament
-
Sol·licitud d'un stand per participar a les fires del municipi
Presencialment
-
Sol·licitud devolució fiances d'obres i/o instal·lacions
Presencialment
-
Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
TelemàticamentPresencialment
-
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
TelemàticamentPresencialment
-
Sol·licitud llicència activitats per activitats innòcues
Presencialment
-
Sol·licitud llicència activitats. Annex III de la llicència ambiental
Presencialment
-
Volant d'empadronament actual
TelemàticamentPresencialment
-
Volant d'empadronament històric
TelemàticamentPresencialment
-
Volant de convivència actual
TelemàticamentPresencialment
-
Volant de convivència històrica
TelemàticamentPresencialment
-
Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
TelemàticamentPresencialment
Darrera actualització: 08.09.2021 | 09:40
Darrera actualització: 08.09.2021 | 09:40