Des del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú que obliga a relacionar-se amb l'Ajuntament exclusivament de manera telemàtica als col·lectius següents: persones jurídiques, professionals col·legiats, entitats sense personalitat jurídica, els representants d'aquests col·lectius, i tots els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic. No són obligats a la tramitació electrònica les persones físiques i els autònoms, encara que es recomana utilitzar aquests canals.
Alta al padró municipal
Al·legació de multes
Animals domèstics: cens municipal
Autorització/comunicació per encendre foc
Casament civil
Cens electoral: informació, consulta, modificació de dades o reclamacions per constar en el cens.
Certificat d'antiguitat i legalitat
Certificat de qualificació urbanÃstica
Cita amb cà rrec electe o tècnic municipal
Compulsa de documents municipals
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Comunicació prèvia d'obertura
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Comunicació prèvia per l'execució obres i canvis d'ús a no residencial amb intervenció de tècnic/a competent
Comunicació urbanÃstica per a l’execució d’obres sense responsabilitat tècnica
Declaració responsable d'obertura
Declaració responsable en matèria de salut alimentà ria
Exercici del dret a la limitació del tractament
Exercici del dret d'accés (LOPD)
Exercici del dret d'oposició (LOPD)